پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150265
احتمال استعفاي وزير هزار ميلياردي!
تاریخ انتشار : 1393/11/01 08:08:32
نمایش : 1122
يک روزنامه حامي دولت از احتمال استعفاي وزير صنعت خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، آرمان در گزارشي نوشت: پس از آن که نعمت‌زاده عضو ۷۰ ساله کابينه روحاني نتوانست نمايندگان خانه ملت را در خصوص انتقادشان به واردات برنج شکر و خودروهاي لوکس، قانع کند کارت زرد را براي دومين‌بار از آن خود کرد تا زمينه استيضاح‌اش فراهم شود و اين‌بار با ادعاي نماينده تهران درخصوص ثبت سفارش خودروهاي بالاي ۲۵۰۰ سي‌.سي‌ ممکن است وي را تا يک قدمي استيضاح پيش برده باشد.

حال اين انتقاد نماينده تهران منجر به واکنش معاون وزير صنايع شد تا براي رهايي وزير از سايه سنگين استيضاح به دفاع بپردازد. گرچه گفته مي‌شود که وزير خود به خاطر اين انتقادات قصد استعفا از اين وزارتخانه را دارد. آرمان مي‌افزايد: گفته مي‌شود اعضاي هيئت رئيسه با استيضاح نعمت‌زاده مخالفت کرده‌اند و در مقابل برخي نمايندگان در حال جمع‌آوري امضا براي استيضاح وزير صنعت هستند. حتي گفته مي‌شود که طرح استيضاح نعمت‌زاده آماده شده و به هيئت رئيسه مجلس نيز تحويل داده شده است.

اين روزنامه مي‌نويسد: در طول يک سال گذشته محمدرضا نعمت‌زاده که به وزير هزار ميلياردي دولت هم معروف است، نه تنها نتوانسته سر و ساماني به وضعيت بازار دهد بلکه در طول اين مدت شاهد افزايش قيمت‌ها نيز بوده‌ايم. از بازار خودرو، افزايش نامناسب واردات، گراني‌هاي کالاهاي اساسي مردم و عدم کنترل بازار و قيمت‌ها گرفته تا وجود رانت ‌و فساد در برخي حوزه‌ها و سازمان‌هاي وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت و عدم توجه و نظارت مناسب و دقيق نعمت‌زاده و مديران تحت امر وي سبب شده تا اين روزها اين وزير دولت تحت آماج هجمه‌هاي افکار عمومي و نمايندگان خانه ملت قرار گيرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html